Literatură erotică sau doar imaginaţie?

O zi de muncă de douăsprezece ore. O zi de muncă fizică. Eram rupt de oboseală, după atâta stat în picioare.

Ea era acolo, aşteptându-mă.

Am sunat-o.

Mi-a răspuns.

M-a chemat.

………….

Hai!

………….

Am dat curs invitaţiei sale, chemării ei şi m-am tot dus.

Plasa o îngrădea cu totul, dar trupul îi respira prin porii plasei.

… iar degetele mele, cuprinzând-o, prin ochii năvodului ce-mprejmuia sirena o făceau să susure cu glasu-i diafan.

am despuiat-o şi am lipit-o de perete.

spatele i s-a arcuit când limba mea, năzdrăvană, a purces de-a lungul trupului ei.

a început să mă atingă, dar i-am interzis, ridicându-i braţele şi sărutându-i sfârcurile prin zăbrelele ţesăturii maure, neagră ca Othello.

erau întărite dar, greucene, dându-se peste cap într-un dublu axel cu triplu tulup, începutu-s-au a se mări.

pofticios fiind şi, deopotrivă, nesătul, mi-am înrobit copilăreşte gura la sânii ei cu sfârcurile rubensiene.

mi-am lipit urechea vanGoghian de cupa ei B pentru a-i auzi torsul inimii.

bătăile ei creşteau;

ca o floare a soarelui i se deschidea

sânul

cuprinzându-mi urechea

până când,

până când …

mi-am prins urechea între bătăile inimii ei,

îndrăgostindu-mă.

DA,

până peste ureche.

________________________

zidul rece

ea fierbinte

eu …

    într-o ureche.

________________________

Leave a Reply

