tristeţe vs. viaţa e frumoasăăă

ah! ce ţi-e şi cu femeile astea! nici nu mai ştii cum să te porţi cu ele. unele vor doar sex, fără implicare, fără sentimente, fără de cuvinte, fără să le deranjezi în afara sexului. altele vor să le iei încet – păi ce-i atâta grabă? nici nu ştii ce să mai faci ca să fie bine. ca să se bucure, ca să se simtă bine, ca să le vezi chipul surâzând. este ca şi cu oamenii, în viaţă, unii te plac, alţii dimpotrivă. păi nu mai bine este de L.? că s-a şi măritat de cum s-a despărţit de mine? a scăpat de situaţiile de care mă tot izbesc eu, cu fel de fel de femei. are unu şi bun. (sau va afla ea, în timp, dacă este bun sau nu, pentru ea.) păi când îmi place şi mie una, tare de tot, este zadarnic, căci nu mă vrea … din varii motive. ce dracu să mai fac? cum să mai fiu?

ei, cum?! e simplu! trebuie să fiu eu însumi. să rămân eu însumi.

ăsta sunt! asta avem, cu asta defilăm!

hai, veselie! viaţa-i frumoasă!

Leave a Reply

