intrebare-intrebari fara de raspuns

dilema:

ce faci cand iti place o femeie?

ce faci cand iti place o femeie de nu ti-o poti scoate din cap? orice ai face, nu poti. din gandurile de fiecare zi; de fiecare noapte. nici macar din suflet. uite-asa, sa te eliberezi!

bag pula-n eliberarea aia, nu vreau sa ma eliberez. decat sa am o viata seaca, fara de Ea , de femee, in suflet, in minte, in ganduri, peste tot, prefer suferinta asta; amarul asta.

deci ce faci?

in adolescenta, ca sa scap de ganduri si de suferinta aceasta in van, de “eu te vreau si tu nu ma vrei, total”, in adolescenta, zic, scriam. prin scris, stendhalian, mi se cristalizau sentimentele si imi era usor. apoi, dupa 10 ani, cand am ajuns in bucuresti, scapam de suferinta ascultand salsa. acum, chiar daca dansez salsa ori tango, nu mai scap.

trebuie sa imi propun!

imi propun, pe dracu! nu merge!

ce viaţă!

femeile vor doar sex.

femeia moderna vrea doar sex.

eu sunt pe vechi, asa ca am pus-o! eu vreau dragoste,

L  O  V  E

mereu sunt defazat faţă de ele … ielele.

ce sens mai are viata daca nu exista iubire?

eu nu pot doar sa ma fut. eu trebuie sa iubesc. (sa-mi) bag pula in romantismul meu. eu nu sunt normal. nu, nu sunt normal. nu mai pooot.

in general, tot timpul am inspiratie. chiar si dupa ce ma eliberez de energie, chiar si dupa ce ejaculez. chiar si dupa ce ma termin. la dracu, da, chiar si dupa ce am orgasm! inspiratia, insa, (mi) se estompeaza, cand iubesc in van. deh!, suntem defazati. nu poti sa ii spui femeii ca este ceva rau la ea. nu. pentru ca nu este. suntem construiti diferit. femeia doreste ceva, barbatul altceva, iar eu – romanticul incurabil si naiv -, altceva.

este frumos afara. este vara. oamenii se duc la mare, in concediu. apa, pescarusi, alti oameni, nisipul fierbinte, soarele dogorator, viata. imi vine sa ma duc in munti. sa ma ascund. imi vine sa ma duc in alta tara, sa ma ascund. imi vine sa stau in casa, sa ma ascund. imi vine sa ma duc pe alta planeta, necunoscuta, sa ma ascund. imi vine sa ma sinucid, sa ma ascund. imi vine sa tac, sa ma ascund.

nu stiu ce sa mai zic. nu stiu ce as mai putea zice. nu stiu ce mi-as mai putea zice mie. aici deranjez oameni. simpla mea prezenta deranjeaza oameni. poate ca ar fi indicat sa plec. sa-i eliberez de mine. vreo 30 milioane sicriul, locul – costum am deja, ala de mers la nunti – = asta ar face cam trei luni fara de job. ce sa imi mai chinui parintii mai mult, cu bani pentru jobul pe care nu il am. oleaca de suferinta la lume – maxim un an. contabilizarea mortii, da. si am scapat. si ei. solutie win-win. mda! sunt mult prea las, poate, sa fac asta. mai bine stau in casa. nu. tre’ sa ies! mai bine, cand ies, tac. asta ar fi singura solutie, sa tac.

sunt trist. atat de trist.

ce prostii am scris mai sus! sinucidere, cacaturi; e clar, nu-i bun alcoolul.

asa, revenind. bre, imi plac femeile! ma indragostesc frecvent. cam asa, la 3-4 ani. asta fiind al treilea sau al patrulea an cand imi vine. si nu este vorba despre fete, ci despre femei. cum sa nu iti placa o femeie cu rochita. cu care iti place sa iti petreci timpul, sa vorbesti, sa dansezi si mai ales, mai ales, dimpreunnă cu care SĂ RÂZI.

deocamdata atat. fain saxofonu’ asta!

dansăm?

Leave a Reply

