unde-o fi casa aia

4.52 a.m. Luna este mare si rotunda deasupra blocurilor de beton. privind-o ma simt de parca as cutreiera prin paduri, de parca as simti mirosul ierbii, de parca nu as fi in lumea asta rea – si eu rau, deopotriva -, de parca nu mi-as mai purta pasii pe strazi pline de praf, in orasul asta poluat si fără de CER.

nu mă mai simt acasa nicaieri. nici macar acolo, departe, in mine; in interiorul meu.

ma simt un strain; un strain până si de mine insumi.

noroc cu Luna plină. ea mă duce in amintire. acolo unde eu inca mai existam. acolo unde mă recunosteam, acolo unde inca mă mai stiam pe mine.

noptile. daca am noroc sa nu le dorm imi amintesc de mine.

altfel, nu (mai) sunt.

(august 2013)

Leave a Reply

