o visare, inspirat de V-V

ascultand melodia aceasta imi imaginez cum cobori din pat, desculta, miroase a cafea, totul este in alb si in negru, ca intr-un film mut, cu o muzica sublima, buzele tale imi privesc buzele, te lasi in jos si mi le saluti, somnoros iti raspund, mormaind, dar mi-l astupi cu o sarutare, care se intinde si creste, transformandu-se-ntr-o imbratisare, te trag inapoi in pat, perdelele flutura, adierea parfumata a teiul din faţă patrunzandu-ne-n casa, narile luand-o razna, iti sarut umerii goi, dand la o parte camasa ta de noapte, iti iau feţişoara in maini si te privesc, “buna dimineata, soare!”, spun ochii si buzele iarasi se-ngemaneaza cu celelalte; mirosi bine, tu … teiul, cafeaua, mirosul de sex al cearşafurilor pe care le-am rascolit toata noaptea, pana-n dimineata, … coapsele tale se dedau imbratisarilor palmelor mele, nu ne mai saturam unul de altul, bucurandu-ne ca suntem impreuna, ne sarutam indelung, esti fericita. suntem fericiti.

(august 2012)

Leave a Reply

