inspirat de O. da, acea O. a altuia acum.

 

 

Pisicul ti se plimba printre picioare. Ai ajuns iarasi inaintea mea acasa. Miroseai a detergent de rufe, semn ca masina de spalat abia isi incepuse torsul. Avusesem o zi destul de grea. Eram obosit, ca de obicei. Dar acum, acum parca ceva se schimbase. De prima data cand te-am vazut, m-am indragostit nebuneste de tine. Dar atunci amandoi trebuia sa fim sobri. Tu imi puneai intrebari, iar eu iti raspundeam. Dar nu mecanic. Caci, imediat ce te-am vazut, imediat ce privirile noastre s-au intalnit, nimic in viata mea nu a mai fost mecanic. Totul a prins sens. Datorita tie. Tu esti motorul vietii mele. Au trecut patru ani si jumatate de atunci. Focul s-a mai stins putin. Nu din cauza ca ne cunoastem mai bine acum – sau poate si din acest motiv -, ci pentru ca traind in acest oras intens, ne consumam mai mult, suntem mult mai ocupati, avem hobby-uri diferite, iar acest lucru este bun, caci astfel evoluam; cu toate acestea, timpul trece peste noi. Un lucru e clar: n-aş putea trai fara tine. Apoi, am intrat pe usa. M-ai surprins. Esti incredibila! Mereu ai avut un “ceva” al tau. Asta-seara erai imbracata cu bluza neagra cu paiete, de care am si uitat ; ti-o daruisem la inceputurile noastre – cum am vazut-o pe manechin, cum mi-am dat seama ca ti se potriveste. Astazi nu ai sutien. Eşti atât de sexy mother fucker! Poate te-am surprins, poate nu, dar nici imbracata nu mai esti. Nu total. Funduletul tau sexy si bombat ascunde urma unui chilotel de culoarea usii si a … , in contrast cu pielea ta alba. De cum am intrat pe usa, ai venit nesfielnica si m-ai sarutat. Ti-am raspuns sarutului pasional. Erai alta si, in acelasi timp, aceeasi. Mainile mele s-au aruncat asupra ta si au inceput sa te cotrobaiasca. Sfarcurile ti s-au intarit instantaneu si te-ai avantat si mai tare spre mine lipindu-ti trupşorul spasmatic de gazela de-a lungul trupului meu musculos si tatuat. Te-am urecheat cu sarutul si ai inceput sa ganguresti de placere. Apoi, ti-am coborat pe gat, iar tu, raspunzandu-mi, torceai ca o mâţă. Ti-am muscat haotic sânii cu sfârcurile sculate prin bluza neagra care te prinde atat de bine. Dintr-o data ai devenit nesatula si mi-ai intors fundul, cuprinzandu-mi, cu fesele, erectia. Cu o mana te-am despletit, iar cu cealalta ti-am dat ocol, îmbrăţişându-ţi sânii. Ca si cand mi-ai fi inteles telecomanda gandurilor, ai inceput sa te misti in sus si in jos, frecandu-mi penisul în sendvişul feselor tale. Apoi, dezertand din inlantuirea mea, te-ai intors brusc, ti-ai ridicat numai putin bluza si, încarcerându-mi falusul cu ambele maini, ai flexat genunchii, iar penisul meu a purces la drum spre valea dintre dealurile tale, cu miscari de du-te-vino si circulare ale mainilor tale destoinice. “Arată-mi sânii! Dă-mi-i privirii!” “Dar spuneai ca-ti place cum imi sta cu bluza aceasta!” Si, adăstându-mi privirea in smaraldul ochilor tai, ti-ai impreunat mainile peste bluza, iar cavaleria sanilor tai mi-a flancat erectia, dupa care a inceput sa galopeze. M-am lasat pe spate, pe usa, asa, imbracat in costum, ponosit, de la slujba, transpirat, cu fesele care mi se intareau la fiecare miscare a ta. Cavaleria, ostenita de-atata lupta, s-a oprit. Cu un salt mi-ai apucat mingile de foc cu gura-ti necuminte si ai inceput sa jonglezi cu ele ca o adevarata circăreasă. Apoi, hulpavă, mi-ai înrobit ştromeleagul învârtoşat, ferecandu-mi-l intre buzele tale. Mi-ai luat fesele in maini, bagandu-ti unghiile in carnea lor, iar erectia ai lasat-o sa iti foreze adancul, pana dincolo de muzica divina a coardelor vocale. Ai stat asa cateva secunde, înroşindu-te şi înecându-te, apoi, aproape sufocata, mi-ai dat drumul putin cate putin, salivand abundent. Ca si aici, si in partea cealalta erai înşuvoiată. Te-am lasat prinsa de noul tau hobby si te-am ridicat incet si usor, dar gura ta habotnica nu a vrut sa imi dea drumul, astfel incat, neavand incotro, incarcerat intre buzele tale turbate de dorinta, te-am ridicat, lasandu-ti parul sa fie cuprins de gravitatie, pana cand coapsele tale, gimnaste desavarsite, s-au suit pe umerii mei, iar buzele tale delicioase au navalit sa imi sarute, perpendicular, buzele-mi carnoase. Chiar si cu capul in jos esti de neoprit, felaţionându-mă! Printre plescaiturile pline de muzicalitate, ce ar da pe spate pana si un meloman inveterat, ai inceput sa ganguresti de placerea jocului buzelor mele cu labiile tale catifelate si roz – atat de roz! Cu gura îmbolnăvită de rozul tau, am continuat sa iti fragezesc clitul, iar tu, sătulă şi dorindă – de prea putin, de mai mult -, ti-ai cerut drepturile, împleticindu-ţi cuvintele cu penisul meu. “ia-mă!” Ascultator fiind, am lasat din nou gravitatia sa-si urmeze cursul si, aducandu-mi-te-n pozitia de lupta, te-am patruns incet printre fese. Ai scos un icnet de surpriza si unul de durere. Le-ai inmultit cu 4×4 din faţa blocului, pana cand una dintre babele vecine a inceput sa bata intr-o teava. Apoi am intrat si mai adanc in tine. Nu te-ai lasat pana cand nu ţi s-a auzit ecoul in muntii de vizavi, ca raspuns la seria geometrica si isterica de ţipete. Ti-ai desfacut total picioarele, te-am luat pe sus, pe brate si te-am proptit cu yoni-ul în clanţă. Ai simtit-o rece cum intra in tine. Iar eu, de asemenea, i-am simtit duritatea … cum intra in tine. Ti-ai incolacit mainile in jurul gatului meu si ti-ai cabrat spatele pe pieptul meu la fiecare miscare de du-te-vino pe clanţa din interiorul labiilor tale. Nici penisul meu nu se lasa mai prejos, frecandu-se de clanţă si umplându-te. Cand s-a auzit soneria prima data, amandoi am amutit, dar nu ne-am oprit, continuand miscarea. Apoi s-a auzit a doua oara, iar clanţa a inceput sa se miste. Cuprinsa de spasme, ai juisat puternic, stropind usa de piele de culoarea berii nefiltrate, iar eu, in delirul senzatiilor, mi-am dat drumul, in acelasi timp, in anusul tau.

Poştaşul sună întotdeauna de două ori.

(iunie 2013)

 

Leave a Reply

