ganduri. tu. eu. tu. … inspirat de A.

scriu telegrafic. ganduri aruncate de-a valma.

fara poveste.

fara inceput, fara sfarsit.

doar NOI, tu si eu.

oare chiar exista acest noi? la general, nu, nu are cum sa existe, dar in acele momente minunate, da, exista.

esti frumoasa! imi place de tine mai mult decat as fi crezut. niciodata nu te-am privit atent. atent ca astazi. dar acum o fac. nu ma pot abtine. esti frumoasa. te plac! mai mult decat te plac, te plac mult!

pana acum nu mi-ai prezentat interes. nu aveai de ce. nu imi doream mai mult, nu ma gandeam ca s-ar putea intampla mai mult. doar zambetul tau ma atragea, dar nu-i dadeam interes, totusi. era acolo. si tu cu el. tu. tu. TU.

esti nemaipomenita. mai rar femei ca tine. esti neasemuita. da, oamenii sunt unici. da, femeile sunt unice. dar tu esti mai unica decat toate unicele.

buzele tale pline, dornice de sarut. parul tau înşuvoindu-ţi chipul. sânii tai cuprinsi de causul palmelor mele, unul cate unul. frumoasele tale lab….

traiesc asa o beatitudine. calc pamantul ca si cand as calca aerul. moise era mic copil. nu mai gandesc. visez. tu imi umpli gandurile. si astfel, gandurile nu-mi mai sunt ele insele, imi sunt vise.

tu. eu. tu.

iti simt carnea in carnea mea. tăul tău într-al meu. … si nici nu te bagasem in seama in urma cu cativa ani. erai acolo, in multime, si nu te vedeam. nu stiam ca esti, ca poti fi, atat de aproape de sufletul meu, in inima.

imi vine sa te sarut tot timpul. sa imi lipesc buzele de buzele tale. sa iti lipesc trupul de trupul meu. sa intru si sa ma simti, gemând si sa te simt cu unghiile înfruptându-te din carnea mea.

doi intr-unul.

tu. eu. tu.

noi.

mai mult decat prezentul. mai mult decat starea aceasta de a fi. mai mult decat acest impreuna. mai mult decat acum. mai mult decat tu si eu.

viata este alta. realitatea este alta. noi suntem altii … si in alta parte. dar daca am fi in acelasi loc? ei bine, cand suntem in acelasi loc este wow! suntem wow!

privirea ta. imbratisarea ta. respiratia ta. sarutul tau. trupul tau lipit de trupul meu. zambetul tau. potrivirea aceasta magnifica.

… realitatea pentru mine nu mai este aceeasi de cand te-am intalnit.

pe strazi, cand merg, te aud gemând. strigandu-mi numele. chemandu-ma. iar si iar.  si eu venindu-ti de fiecare data.

cu rochiţă. tu cu rochiţă.

ar trebui sa imi amintesc (doar) patul, doar trupurile noastre îngemănându-se. dar eu imi amintesc de tine. nu mi te pot scoate din minte. si nici nu incerc. nu. imi place sa te stiu acolo. şi în minte. si, nesperat, imi esti si in suflet. ti-ai facut loc.

tu. eu. tu.

dincolo de spatiu si timp, noi.

(6-7 august 2013 si, inca, dincolo de spatiu si timp; q.e.d.)

p.s.

ca un indragostit te vreau. te vreau. te vreau!

si te am.

Leave a Reply

