despre L. si altele ca ea … doar in treacat

Ziua lui Sfantu’ Ilie. O fi doar ziua lui sau si a mea? Oare viata mea bate filmul? In unele zile da, il bate. Spre exemplu, astazi nu il bate; il cafteste. Fosta se marita. Cu altul. Am scapaaat!!! Pe de alta parte, rationand dintr-un alt unghi de vedere, am lasat-o la timp; am lasat calea libera la timp celuilalt. Care doar atunci, in urma cu doar doua luni era “celuilalt” ori “acela” ori “ăla”, acum fiind “acesta”, “eL”, “actualul si mereul”, “THE ONE”.

L. este a patra dintre fetele care devin femei – sau neveste – alaturi si dimpreuna cu un alt barbat, dupa ce a/au fost cu mine. Altfel spus, este a patra femeie care se marita dupa ce a fost cu mine. Sa fie bine, sa fie rau? Pentru ea/ele este bine. Am mana buna! Am stiut sa ma opresc la timp, sa las locul liber la timp. Dar pentru mine? Ori despre mine, ce as putea spune? Este o ratare faptul ca nu am fost eu Acela? Ori o binecuvantare? Pana la urma, cred ca este vorba despre protrivire: nu m-am potrivit cu ea, cu ele. Cu atatea ele – nu doar cu cele patru fericite. 4. Sa fie nota pe care o merit? Adica asa: 4! [se va pune 4 – cifra, nu in litere -, ca sa evidentiez nota pe care am luat-o la purtare] La o prima vedere – ori, mai degraba, la o prima auzire – s-ar parea ca imi lipseste ceva, astfel incat femeile fug. De fapt, ele nu fug … nu fug de mine, ci eu fug de responsabilitatea vietii in doi, de responsabilitatea unei relatii cu acele femei. Iar cand spun asta, am spus totul. Si aici nu ma refer la cuvantul “responsabilitate”. Oh, nu! Ci la intreaga expresie “acele femei”. Dom’le, in mod cert este vorba si despre mine si, astfel, implicit, despre responsabilitatea pe care doresc sau nu sa mi-o asum intr-o relatie, dar, mai ales, este vorba despre potrivirea si chimia si comunicarea si simtul umorului si intelepciunea si dragostea dintre doi oameni. [pune si patul, bă!] Daca ele nu exista peste o anumita limita, atunci e clar: sa va ia altii, ca eu nu va iau! Asa că, casă să aveti de piatra si de rahat, sa nu-si bage nimeni nasul in ea!

P.S. De obicei ma inteleg bine cu mamele fetelor, iar cu fetele mai putin. “… il stimam pe taică-tău atat de mult, iar tu te mariti cu altu’?” asta replica. “din partea mea, n-ai decat s-o faci, marita-te!, dar lasa-mi-l pe taică-tu, ca prieten!”

P.P.S. Mi-am (mai) amintit de (inca) una. Pusăi de-un 5!

Ba nu, ea a fost prima. O1.

acum sa petrecem! ce-i mai bun de-abia de-acum urmeaza … pentru mine.

(20 iulie 2013)

Leave a Reply

